piatok 28. marca 2014

Ponorená do myšlienok

       

Ahojte, tak dnes len tak v krátkosti. Toto je môj prvý príspevok, čiže ho berte s mierou. Dlho som rozmýšľala o čom bude. Ale rozhodla som sa popridávať zopár fotiek z tohto týždňa, plus moje nudné, beznádejné myšlienky. Radšej si pritom pustite nejakú pesničku https://www.youtube.com/watch?v=Nj8r3qmOoZ8 . Často krát rozmýšľam, kde to vlastne žijem. Buď som divná ja (čo si aj priznám), alebo ľudia stratili svoju ľudskosť. Ale vždy si radšej poviem "Nie nad tým človekom treba plakať, ktorý sa narodil alebo zomrel, ale nad tým, ktorý zaživa stratil svoju ľudskosť." V poslednej dobe ma sklamali tí od ktorých by som to najmenej čakala. Cítila som sa strašne. Ako keby ma žrali zo vnútra. No na druhej strane som došla k záveru, že mám priateľoch ktorým môžem na 110% veriť. A za to im veľmi ďakujem :)


 No nebudem tu radšej rozpisovať úplne všetko. Pretože podľa mňa každý raz prežíva ťažké obdobie. Či už kvôli rodine, kamarátom... blablabla.
Všetkým prajem krásny víkend :) ♥ 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára